ЗАЗ Форца (Чери А13, Чери Бонус, Чери Вери) клуб / ZAZ Forza (Chery A13, Chery Bonus, Chery Very) club

Forza Club

Автор Тема: "+" та "-" форзи - питання тим, хто пересів з ланоса.  (Прочитано 36825 раз)

0 Пользователей и 1 Гость просматривают эту тему.

Оффлайн lars_145

  • Пользователь
  • **
  • Сообщений: 10
  • Репутация: +1/-0
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: Lanos
  • Откуда: Chernivtsi
Всім привіт.

Вже 2 місяці крутить мене щодо покупки форзи-хетча.
Зараз їзджу на ланосі 2008, який купив новим.
Проблем з ним ніколи не мав, але вже підходить 100000 км і треба щось думати.
кіа ріо/хундай акцент і фольц поло не по кишені. Новий логан вважаю розводняком. На Автоваз  - табу з далекого 2005(пояснювати не буду - мене звинуватять в релігійній війні).
Залишається форза. Причому дизайн хетча мені дуже подобається -  для мене дизайн фактор №1. Якщо авто мені не подобається, то ТТХ навіть вже не дивлюсь.
Прошу тих, хто пересів з ланоса на форзу поділіться обєктивними враженнями та + і - цього авто відносно ланоса.
Буду всім дуже вдячний.

П.С.
Прошу не топити ланоса типу "форза в 100 круче, а ланос - говно". Ланос вже 16 років на конвейєрі і його ціна-надійність в бюджетному класі немає рівних... Хіба форза...Але народ ще форзу повністю не розкусив.
Особисто я не думаю, що ЗАЗ підсовує галіму подєлку - вони ж самі зацікавленні в продажах .....
А галіме авто масово брати точно не будуть.

Почитавши форум, висаджуюсь: проблеми з шпильками ступиці, центральним замком, ходовою чи запотівшими/тріснутими фарами в нових машинах.
Може то перші партії, але тестером ЗАЗа бути не хочу.
« Последнее редактирование: 16 Март 2013, 23:45:56 от lars_145 »

Оффлайн mrsol

  • Глобальный модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 4530
  • Репутация: +622/-5
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: Chery A13 (Племенной китаец)
  • Откуда: Первая Столица
А Вы хотиет чтобы Вас уговорили или отговорили?  :biggrin:
Вообще как я понял сравнивать два авто, это тоже самое что сравнивать Вальку из твоего подъезда, с Ленкой из соседнего  :pardon:
Есть отличия, они уже описаны в нескольких темах. И есть люди которые пересели с ланоса на форзу. И описывали все это на форуме.
Или вы хотите однозначно услышать?
Типа для примера.
Подвеска, ланос рулить, форза гавно.
Дизайн, форза рулит, ланос старое гавно.
Посадка за руль, форза рулит, ланос гавно.
Запчасти, ланос рулит, форза полное гавно.
........ и т.д.
Не будет однозначного ответ.

Форум хоть читали?
Сори что не на ридний украйнской  :pardon:

Оффлайн lars_145

  • Пользователь
  • **
  • Сообщений: 10
  • Репутация: +1/-0
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: Lanos
  • Откуда: Chernivtsi
А Вы хотиет чтобы Вас уговорили или отговорили?  :biggrin:
:biggrin: :good:
Якщо чесно, то напевно щоб уговорили :). Хоча раз я вже тут, то я вже сам уговорився - головне пару факторів, щоб мене не мучила совість.

1. Дуже подобається дизайн форзи-хетча (моя думка якщо б на форзу вліпили лейбу VW, то всі б автожурналісти писали ой який файний фейсліфтинг в Seat Lion ) і ТТХ не гірші чим в ланоса. Доречі. Є таке авто як Nissan Juke. Я особисто його не сприймаю (за такі гроші) і спєцом зирю на стать,  яка за рулем цього авто. Не знаю як де, але Чернівці - місто маленьке (хоча не саме бідне), але за рулем Nissan Juke ніразу не бачив чоловіка. Всі жінки.
2. Все-таки новіший мотор Euro4.
3. Кондішин + ABS+ електропакет + 2 подушки безпеки + 2 DIN-мафон (нарешті зручний стаціонарний GPS ).



Вообще как я понял сравнивать два авто, это тоже самое что сравнивать Вальку из твоего подъезда, с Ленкой из соседнего  :pardon:
Есть отличия, они уже описаны в нескольких темах. И есть люди которые пересели с ланоса на форзу. И описывали все это на форуме.
Или вы хотите однозначно услышать?
Типа для примера.
Подвеска, ланос рулить, форза гавно.
Дизайн, форза рулит, ланос старое гавно.
Посадка за руль, форза рулит, ланос гавно.
Запчасти, ланос рулит, форза полное гавно.
........ и т.д.
Не будет однозначного ответ.

Форум хоть читали?
Форум перечитав, за№бав свого товариша на форзі з запитаннями.

А тепер мої аргументи щодо потрібності цієї теми:
Хочу систематизувати інформацію. Думаю в цьому багато хто зацікавлений.

Я колись тусувався на тавріяоргюа. Там за пости в чужому бортжурналі наказували .
Тут і на ланос.ком.юа в бортжурналах срач і там більше дописів від пасажирів ("ой, а де ви купили цю вонючку - я тоже таку хочу" і офтопа на 2-3 сторінки) чим 
повідомлень від авторів топіку. Тому перелопатити купу сміття нелегко.
Відповідь "Подвеска, ланос рулить, форза гавно." розглядати не буду, бо воно неаргументоване.

При покупці ланоса я знав що це норма і не заморачуватись:
1. Дзеленчить коробка нахолодну - забити або лікується частково заміною синтмасла.
2. Тарабанить замок запалювання - лікується вставленням кусочка резинки.
3. Рипить куліса в салоні - лікується змащенням.
4. Риплять задні сідушки - ізолента і т.п.
5. Гримлять тормозні суппорта - забити.
і т.п.

Хочу мати подібну інформацію по форзі , а також які інші практичні поради, наприклад:
їдемо ми в "Епіцентр" з дружиною і тещею купувати карниз.

1.В ланосі задні сидіння складаються, грубо говорячи пополам.
Тобто ззаді сідає теща і тримає карниз, який стирчить з багажника через весь салон.
Наскільки я в курсі, у форзи сидіння задні так не опускаються - тільки вся задня спинка разом.
Питання, якщо в мене форза - теща їде в "Епіцентр"?   
2. У форци колеса 15 дюймів - однозначно має бути кращий їздовий комфорт чим в ланоса з його 13/14 дюймів. Але вартість 15-дюймових коліс вже інша...
Сори что не на ридний украйнской  :pardon:
все ок. головне бути людьми - а мову спільну завжди знайдемо. :)

П.С.
Нікого не хочу образити, хочу тільки домопогти - надіюсь найближчим часом мені з вами жити :)
« Последнее редактирование: 16 Март 2013, 23:56:27 от lars_145 »

Оффлайн серж1976

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 1142
  • Репутация: +154/-4
  • Пол: Мужской
  • Был на море !!!
  • Автомобиль: форд транзит коннект
  • Откуда: чернигов
Спецом для Вас пишу
Головні мінуси Форзи
1. Ненадійна і на мою думку дуже жорстка підвіска - лікується заміною стійок на Фольксавагенівські  :good:
2. Глючить АБС взимку - чистка та контроль передніх датчиків або їх заміна (113 грн. за штуку) тепимо
3. Заднє сидіння складається не почастково а цілим - не лікується, я звик
4. Дрижать напіввідкриті стекла - відкривати або повністю, або не відкривати.

Більше мінусів я вважаю немає інше недоліки конкретної машини та фактор нашого складання ( там де і Ланоси )

В інших аспектах авто набагато випереджає Ланоса.

Оффлайн lars_145

  • Пользователь
  • **
  • Сообщений: 10
  • Репутация: +1/-0
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: Lanos
  • Откуда: Chernivtsi
Спецом для Вас пишу
Головні мінуси Форзи
1. Ненадійна і на мою думку дуже жорстка підвіска - лікується заміною стійок на Фольксавагенівські  :good:
В ланосі була подібна штука. Але міняли ті, кого не влаштовували стокові комплектуючі.
Але чесно - то не хочеться ставити аммо за свої гроші.
2. Глючить АБС взимку - чистка та контроль передніх датчиків або їх заміна (113 грн. за штуку) терпимо

Чув. І казали, що саме проблема з датчиком правого колеса. 113 грн. - підйомно.
3. Заднє сидіння складається не почастково а цілим - не лікується, я звик.
Теща поїде в магазин?
4. Дрижать напіввідкриті стекла - відкривати або повністю, або не відкривати.
Хм , напряг - якось лікується?
Більше мінусів я вважаю немає інше недоліки конкретної машини та фактор нашого складання ( там де і Ланоси )
Надіюсь:)
В інших аспектах авто набагато випереджає Ланоса.
Хочу також надіятись.

Оффлайн mik6477

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 1569
  • Репутация: +330/-4
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: VW Polo 1.4 "black hatchback"
 З 2008 року їздив на Ланосі 1.5, на Форцу пересів в вересні 2012. Просторіша, комфортніша, зручніша посадка-висадка і як на мене легше керується, ліпша комплектація (в мене люкс), нарешті просто сучасніше авто. Гірша оглядовість, особливо назад. Проблем не мав ні з Ланосом ні з Форцою, хоча можливо ще рано говорити, але читаючи форум не думаю що буде щось страшне. Переконувати не буду, як то кажуть жінку і машину обирають самі..., але на Ланоса назад не пересів би. :bye:                                     
 P.S.  2-Din магнітоли з GPS нема ні в одній комплектації. Хоча можна поставити самому місце якраз, з ним панелька виглядає просто супер.
« Последнее редактирование: 17 Март 2013, 11:03:01 от mik6477 »

Оффлайн Serj-kot

  • Пользователь
  • **
  • Сообщений: 22
  • Репутация: +1/-0
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: Forza_седан
  • Откуда: Киев
Теща поїде в магазин?

Теща не поїде. Спинка заднього сидіння опускається вся, сидіти там можна тильки на спинці, але це незручно.

Оффлайн Sanek

  • Пользователь
  • **
  • Сообщений: 74
  • Репутация: +8/-0
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: FORZA
  • Откуда: Умань
4. Дрижать напіввідкриті стекла - відкривати або повністю, або не відкривати.
[/quote]
Хм , напряг - якось лікується?
 Вот темка как устранить дребезжание стекл:
http://forza-club.org.ua/index.php?topic=461.75



Оффлайн lars_145

  • Пользователь
  • **
  • Сообщений: 10
  • Репутация: +1/-0
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: Lanos
  • Откуда: Chernivtsi
Більше бувших "ланосістів" немає? :)


Оффлайн mrsol

  • Глобальный модератор
  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 4530
  • Репутация: +622/-5
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: Chery A13 (Племенной китаец)
  • Откуда: Первая Столица
Пионерчег есть. Но чё-то он молчит.

Оффлайн pioner

  • ЗЛЮКА КЛУБА
  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 1176
  • Репутация: +333/-13
  • Пол: Мужской
  • пробег 32500
  • Автомобиль: Кузов № 454
  • Откуда: Харьков
Минулих ланосоводів !!!!!!!!!!!!!!   не буває !!!!!!!!!!!!!!
Після Ланоськи такого вже ніколи не буде.


 не бери хФорзу !!!



з.ы. (Олег, твоего вступления ждал :lol: )

« Последнее редактирование: 19 Март 2013, 15:41:08 от pioner »

Оффлайн Руслан

  • Старожил
  • ****
  • Сообщений: 381
  • Репутация: +53/-1
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: Форза
  • Откуда: Знаменка
Прокатався 2 роки з  2004 по 2006 р. на Сенсі і можу сказати Форза це наступний крок в розвитку автопрому, а взагалі все залежить від наявних коштів міняти ланос на ланос ніколи не став.

Оффлайн maks rz

  • Ветеран
  • *****
  • Сообщений: 756
  • Репутация: +89/-2
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: zaz forza хэтч
  • Откуда: харьков
В форзе более прогрессивная подвеска чем в ланосе..на мой взгляд..
Из минусов только широкая стойка лобового стекла..все остальное либо лечится,либо на это просто забивается..(из серии,как кто-то писал,заглючил абс вытащил предохранитель катаюсь далее) :pardon:

Оффлайн lars_145

  • Пользователь
  • **
  • Сообщений: 10
  • Репутация: +1/-0
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: Lanos
  • Откуда: Chernivtsi
Прокатався 2 роки з  2004 по 2006 р. на Сенсі і можу сказати Форза це наступний крок в розвитку автопрому, а взагалі все залежить від наявних коштів міняти ланос на ланос ніколи не став.
кошти - це продаж ланоса + заначка  + невеликий кредит. А ще потім почнеться реєстрація, зимові колеса, мафон, антикор і т.п..
Тобто, авто дорожче форзи не вийде.

Задача така - мати надійне і просте авто. Ланос мене задовільняє, але хочеться свіжішого зовнішнього вигляду і НОВУ машину.

На ланосі відкатався 90 тис.
Ремонт:
1. Кузов - ні.
2. Двигло - замінена прокладка ГБЦ.(недокручена була з заводу).
3. Трансмісія - ні.
4. Ходова - задній підшипник, кожних 10 тис резинки стабілізатора.
5. Всі інші системи - ні.
Поки що все.

Хочу щоб нова машина була +- не гірша.






Оффлайн lars_145

  • Пользователь
  • **
  • Сообщений: 10
  • Репутация: +1/-0
  • Пол: Мужской
  • Автомобиль: Lanos
  • Откуда: Chernivtsi

 не бери хФорзу !!!




Ви серйозно?

 



Клуб владельцев и любителей автомобиля ЗАЗ Форца (ZAZ Forza) / Чери А13 (Chery A13) / Чери Бонус (Chery Bonus) / Чери Вери (Chery Very) - Форум


ZAZ Forza / ЗАЗ Forza - клуб, форум, отзывы, цены, фото запчасти, тюнинг, ремонт,
фото, технические характеристики и комплектации.


      rezina.cc